Politică de retur

1.1. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, însă fără nici măcar o obligație ulterioară a părților, una față de cealaltă, sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese în urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri NETOPIA mobilPay;
  • datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site, sunt incomplete, incorecte și/sau nu reflectă realitatea;


1.2. Cumpărătorul are dreptul să returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea nici unui motiv și fără a suporta alte costuri, decât cele de livrare. Potrivit legislației în vigoare, atât comunitare, cât și naționale (exempli gratia, OUG Nr. 34/2014), perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului sau a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;

1.3 OFFROAST va evalua starea Bunului/Bunurilor returnat/returnate, iar apoi va rambursa Clientului suma plătită, aplicând dacă este cazul o penalitate în conformitate cu articolul 1.6a.

OFFROAST nu va considera Bunul/Bunurile expediate la adresa sediului său administrativ ca parte a exercitării dreptului de retur dacă anterior expedierii nu este anuntață prin intermediul formularului (online sau în scris prin printarea și expedierea acestuia la sediul OFFROAST) de dorința CLIENTULUI de returnare a produselor.

1.4. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul soliciă retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere, Vânzătorul va rambursa Clientului/Cumpărătorului integral suma plătită pentru Bunurile achiziționate (excepție făcând cazurile care se încadrează în prevederile art. 1.6a.) în maximum 14 zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată prin restituire în contul din care a fost efectuată plata. 

1.5a. Vânzătorul își rezervă dreptul să amâne rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul special în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile care fac obiectul returnării.

1.5b. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de catre Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt.

1.6a. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul soliciă retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere și Bunul achiziționat a suferit orice fel de deteriorare ce aduce diminuarea valorii sau funcționalității produsului, vânzătorul își rezervă dreptul de a opri din suma plătită inițial pentru Bun, o valoare direct proporțională cu nivelul diminuării valorii produsului ca urmare a modului impropriu în care Cumpărătorul a utilizat Bunul în perioada legală de retragere din Contract, respectiv modul impropriu de împachetare a Bunului în vederea returnării către Vânzător. Modul impropriu de utilizare și împachetare vizează orice acțiune care nu respectă toate condițiile impuse de Termeni și Condiții, Fișele Tehnice ale Producătorilor și sfaturile și indicațiile Vânzătorului.

1.6b. Vânzătorul, în condițiile Art. 1.6a., se angajează să nu propună o valoare de returnare menită a descuraja Clientul/Cumpărătorul în a mai returna, în termenul legal de retragere, Bunul achiziționat.